lördag 19 mars 2011

Biotrams.

Jag har haft en förmåga att alltid lyckats få turen att jobba när det är fint väder och vara ledig när det har varit dåligt väder.
Men i dag är jag ledig och det är STÅLANDE SOL!!!!!!!!!!
I dag blir det sola av. Men först en vända till mormor och Kelda.
Kelda ska få sin medicin och så har hon gjort en beställning på ett nytt ben.

Mmmm i går så var jag och mr Mike på bio.
Vilken cirkus.
Usch... jag gillar verkligen inte att gå på bio, och det gör inte micke heller. Vi höll ut i 40 minuter sen gick vi.
Vi hade 4 avskyvärda snorungar bakom oss som snackade konstant! Barn ska lära sig att i en biosalong ska man hålla käften! Alltså det höll på att börja brinna i huvudet på mig. Benen somnade och jag blev kissnödig! Micke fick panik.
Nej fy fan. Väl ute ur slongen skulle jag gå och kissa, då hade dom INTE SPOLAT EFTER SIG!!!!! Vad är det för fel på folk.

Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar