tisdag 1 mars 2011

FAN VAD DRYGT

Jag vaknade för en timme sen..
Och halsen är fortfarande helt tjock, nästan lite panikkänsla... men nu har jag tagit ipren och lite kaffe, vänta på att den ska kicka in.
Jag hatar att vara sjuk..!
Att vara sjuk från jobbet innebär och mindre pengar. ÅH!!!! Jag har inte råd att vara hemma.
I går åt vi pizza, eller jag åt bara en liten bit, för jag tyckte att den smakade vitpeppar bara, sen drack jag kaffe och det tyckte jag smakade rödvin!! Mina smakköttlar är nog inte riktigt okej.

I går ringde veterinären och berättade att proverna på Keldis hade kommit. Värderna hade gått ner vilket var bra, men inte så mycket som man önskade.. Hon skulle fortsätta stå på den dosen hon gör nu och så ska hon på nytt återbesök om 4 veckor.

I går startade jag upp 2 nya stickprojekt och 2 virkprojekt... det ligger garner överallt.
=)

Internetshopping... kan bli farligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar