torsdag 10 mars 2011

God morgon!

Jag har suttit och druckit mina koppar morgonkaffe och stickat och sett på reprisen av big brother i sängen. Mycket mysigt.
Men hela min kropp skämmdes när jag såg en av deltagarna som förökte på sig en rap.. nu är jag inget profs på det där med rap, men jag vet att så där bra som han påstod sig vara var det INTE!
Ni märker att jag Lever big brother nu va=) Hihi...
För övrigt ser jag vissa likheter i utseende mellan dessa två.
Sorry älskling.
Lika som bär.




Idag är jag helt bra i halsen. Ska jobba hela helgen nu, får se om halsen håller sig. Börjar fundera på om det är något lurt på jobbet eftersom jag blir sjuk där??
På lördag ska jag och Sarah ta oss en sväng om på stán. KUL!

Ska jag åka en sväng till mormor mån tro, eller jag jag vara hemma och förbereda för den grymma middag det kommer bli i dag. Isterband, stuvad potatis och rödbetor??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar