torsdag 10 mars 2011

Fixarmicke.

Ja vad säger man, min micke skulle i alla fall bli en bra arbetsledare.
Jag vet inte om jag har nämt det i bloggen men vissa av mina tvkanaler har fattats. Konstigt.
När jag ringde boxer så sa dom att jag skulle vrida lite på antennen...
Jaha... tänkte jag, det kommer ju aldrig hända. Jag upp och rucka på antennen mitt i vintern!!
Så, Micke tog tag i problemet.
Då tänker ni: Att han gick upp på taket och styrde upp problemet.
Ha!
Nope, han gick och deligerade jobbet till Henke... Japp, vipps så stod Henke och frös på taket och ruckade på antennen.=)
Micke är en bra arbetsledare!
Nu går micke omkring här stolt som en tupp och tror att han har fixat så jag har kanaler=)
Han har ju det iofs på sätt och vis.
Han är min lilla fru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar