lördag 7 januari 2012

Bloggelligblogg.

Idag är det lördag.
I dag är det dagen då micke brände den stuvade potatisen och det höll på att sluta med grin från mig.
Ah jag är en dramaqueen jag vet. Men mat är en viktig del i mitt liv just nu.=)
Äta är typ det enda roliga jag kan göra nu för tiden.
Men räddningen från att jag skulle bryta ut i tårar var att jag visste att det stod tre pringelsrör i skafferiet. Dipp i kylskåpet och läsk och juice fanns också. Och lösgodis i en skål.
Jag har frukt också.

Jag grinade en skvätt i morse också. För jag får ont i magen nr han ligger på ett visst sätt. Då gör det himla ont och jag kan inte röra mig då.
Jag tycker det är mest synd om mig i hela världen då.

Micke var snäll i dag i alla fall, han målade mina tånaglar. Jag når inte att göra det själv längre. Det är så konstigt.
Hihi...

I dag bäddade vi i bäbissängen. Det var så mysigt. Ljusblåa sängkläder som vi fick med när vi köpte sängen av Kriztin.
Vi vek även i de tvättade pyttesmå bäbis kläderna i hans lilla garderob.
Det är inte lång tid kvar nu. Mindre än 5 veckor.
Jag har ont i ryggen nu... har dubbelhaka och en stor svulstig ryggtavla.
Är upp och kissar 5-8 gånger per natt.
Jag tycker att jag har rätt till att gnälla lite nu...


Jag vill så himla gärna ha det här. Neu Lash heter det. Det är något som man har på öngonfransarna så dom växer och blir långa och fina.
Men det kostar mycket över 800 kr. Fast jag vet att det funkar. Har pratat med flera stycken nu.
Om jag vinner lite pengar någon gång så ska jag köpa det.




Ha en bra lördagskväll alla fina läsare.

2 kommentarer:

  1. Hej, nu är min tävling avslutad. Kolla in om du vill veta om du vann en valfri suit of sweden :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh såna ögonfransar vill jag me ha!! Laimi har använt sånt och det funkade verkligen, vart nästan lite väl långa så dom tog i glasögonen tyckte hon, men jag säger kan dom bli för långa!! ;) Kramiz LisaP

    SvaraRadera