lördag 21 januari 2012

Moster Sanna

I går hade jag bästa dagen på länge tack vara Sanna.
Vi käkade lunch på en Thairesturang i Borlänge. Det var så himla gott. Sen åkte vi till kupolen och gick där och strosade länge. Vi fikade också=) Semla för mig och en tårtbit för Sanna.
Handlade en bäbis overall till bäbisen. Och Sanna köpte massa fina kläder till honom också. Så himla snällt! Tack tack!!!!!!!

Idag har jag och sambon tagit en ganska lång promenad (i mina mått mätt). Vi har ätit lyxfrukost med mackor med potatissallad, skinka, ost och grönsaker på. Vi har duschat och Micke har hjälpt mig att raka benen så nu känner jag mig så fresh. Kan inte böja mig ner längre och göra det själv=) Tjocksmock.
Så har vi ätit min favoritmat. Rotfrukter i ugn, mormors biffar och café de paris sås.
Nu sitter vi och ser på "En värsting till syster"

I morgon kommer svärfar Lennart hit. Det ska blir kul. Det var meningen att svärmor skulle komma och hälsa på i dag men hon hade beblandats sig med magsjukebaskelusker och stannade hemma.... många som har magsjuka nu.

Hoppas ni har det bra där ute.

1 kommentar:

  1. Tack själv för en underbar dag!!
    Sjukt roligt att få shoppa lite :)
    / sanna

    SvaraRadera