torsdag 12 januari 2012

Mammas ring!!

Åh jag är så lycklig!!
För massa år sedan fick jag en ring av mamma. Jag kommer i håg den dagen.
Ringen betydde massor för mig från första stunden. Den var för stor för mig när jag fick den, så jag har fått växa i den. När jag har den känner jag mig så fin.
Hur som helst så hade jag tappat bort den. Den har varit borta länge.
Men nu dom senaste dagarna så har jag tänkt mycket på den och letat efter den överallt.
Men icke.... den var borta.

Idag hjälpte Min Micke mig att leta efter den...
han kom och visade mig massa ringar som han hittade men ingen av dom var "DEN" ringen.
Jag hade gett upp för länge sen att leta och parkerat rumpan i soffan.
Micke går ut i förrådet och kommer in ca: 10 minuter senare med en ring i handen.
MAMMAS RING!!!!!!!
Helt otroligt att han hittade den.
Jag är så lycklig.
Den betyder så himla mycket för mig.

Tack Micke för att du hittade den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar