söndag 8 januari 2012

spets är melodin

Jag förstår att min blogg måste vara himla tråkig för vissa i bland. När jag lägger upp saker jag har gjort.
Men jag vill ju visa hur duktig jag är=)

Jag har fastnat för det här med att sticka spetsstickning nu. Det blir så himla fint tycker jag.

Mina första sockor som jag stickat i spets ända fram till tårna. Dom blev jätte fina. Dock lite för små, storlek 35 typ.

Ett par spetsstickade benvärmare till svärmor.


I dag har svärfar varit hit. Han hade semlor med sig. Så nu har jag ätit 5 i år=)
Sen käkade vi tacos.
Sen såg vi lite på fotboll.... jag med hör och häpna...!
Jag satsade 20 kr på två fotbollsmatcher när dom åkte upp till affären och tippade. Och gissa vem som vann!? JAG!!!! Jag vann 70 kr. För mina lag vann. Jag satsade på Milan för det var ett namn jag kände igen och för att Zlatans tjej har så fina kläder. Och så satsade jag på bologna för det är min favvopizza, och båda lagen vann!
Sjukt lätt att spela på fotboll.


2 kommentarer:

  1. Du är sjukt duktigt älskling!!!!!!.. mike

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag berättat för dej att benvärmarna blev kanon bra o fina..Känner mej så fin i dom...TACK
    // Sväris

    SvaraRadera