lördag 28 januari 2012

Lööördag.

Hej hopp.
I går var jag till bästa Ullis och hälsade på henne och hennes galna familj=)
Det var trevligt.
Dom är så goa.

I dag har vi varit till Mickes bror, brud och med barn. Dom har varit i Thailand så det var så länge sen vi fick träffa dom. Det var också jätte roligt.
Jag tycker om dom så mycket.
Vi fick låna deras barnstol så nu är allt klappat och klart för bäbis nerkomst=)
Han får gärna komma ganska snart för det börjar bli jobbigt att vara på smällen.
Det börjar nog bli trångt åt han stackarn.
Jag längtar massor efter honom.

Ikväll ska Micke ut med jobbet så jag blir själv hemma.
Så är det någon som har vägarna förbi Långshyttan så får ni gärna komma in på kaffe.
Jag är där jag brukar vara nu för tiden, i soffan. =)

I morgon ska vi till Lennart, mormor och fira jon som har fyllt år.
Så ska vi handla lite också=)

Har nyss ätit blodpudding. Det är sååå himla gottit.

Ha en bra lördagskväll. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar