onsdag 25 januari 2012

Passar på.

Har ju inget internet hemma längre så jag får passa på att andvända internet via mickes mobil ibland.

Micke håller på och gör janssons frestelse nu. Mums. Vi ska äta ett litet julbord i dag med jansson, sill, köttbullar och skinka.
Man får äta julmat fast det inte är juletider.

I går kväll var det fruktansvärt jobbigt.
Svärmor var här på kvällen, vi bjöd på lasagnette. Hemskt gott.
Men det LUKTADE så illa i hela huset. Det luktade matos och lasagnette.
Micke och hans mamma kände inget. Konstigt.
PÅ kvällen kunde jag inte sova för då hade lukten tagit sig upp i sovrummet. jag ficknästan panik för det stank så mycket. Jag provade med att spruta ner rummet med doftspray, mickes parfym, jag tvättade ansiktet och näsan i fall lukten satt på mig, till slut så hade jag in gódoftande lotion I NÄSAN för att matlukten skulle försvinna. Inget funkade, jag bytt rum och till slut lyckades jag somna.
Behöver jag säga att micke inte kände att det luktade illa alls=)
Fy för gravid luktsinne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar