söndag 22 januari 2012

Skön helg!

OJ vilken bra helg jag har haft.
Fredagen med bästaste Sanna.
Gårdagen med sambon.
Dagen i dag med Svärfar.

Har nyss kommit ur duschen och sitter och väntar på att Wallander ska börja.

Vi har fixat allt till bäbisen nu. NU får han komma. Min kropp tycker också att han får komma nu. Jag ska inte gnälla mer hur jobbigt jag tycker att det är=) Men händerna och höften gör så himla ont på nätterna.
Jag kan bara tacka gudarna över min lätta graviditet. När man hör hur andra har haft det. Jag har inte haft så jätte ont, inte mått illa, inga blödningar osv..
Men att gnälla hör ju liksom lite till min personlighet. Och jag tycker att det här med sömnen har varit det absolut jobbigaste. Ha ont och springades på toa hela nätterna.
Hoppas hoppas HOPPAS, jag önskar det mer än allt att krabaten i magen är frisk och mår bra.
Ska bli så spännande att se honom.
Jag vet att även om han skulle ha en arm i pannan så skulle han vara världens sötaste bäbis.

Det finns en sak kvar som vi inte har skaffat till honom och det är någon typ av badbalja. Som man kan bada honom i... sen någon nappflaska och någon mer napp måste inhandlas också.

I morgon ska vi till barnmorskan igen och kola till honom.

Nä, nu måste jag kissa och äta något igen=)
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar