torsdag 26 januari 2012

Kurragömma.

Jag och Micke lekte kurragömma. Micka vann, undrar varför.=)


Idag har jag varit pigg och glad. Gó och glad kexchoklad.
Och just kexchoklad är min bästa och värsta vän just nu. Det finns inget "jag vill ha" Utan det existerar endast "JAG MÅSTE HA" Kexchoklad!!!
Tänker inte berätta hur många jag har klämt i mig de senaste dagarna.

Ja ja men jag har varit duktig i dag säger jag! Jag har gjort rent badrummet uppe, gått på två promenader, tvättat två maskiner tvätt, handlat, betalt räkningar, vikt in en tvätt, bäddat sängen, varit och slängt tidningar och kartonger, gjort fruktsallad, duschat, virkat, vikt och burit ner för små mammakläder i källaren.
Men nu är kroppen slut. Sträckte mig i magen så nu är jag som en gammal orörlig människa.

Har ätit stekt fläsk och löksås som Mike gjort. Det är så gott.

I morgon ska jag försöka fixa lite garderobsplats åt bäbis. Han och jag får dela ett tag.=) Han har fått så mycket fina kläder från nära och kära.

Har börjar fått ganska stark mensvärk i ett par dagar... kan det vara förverkar mån tro.... ???

Jo jag måste berätta..
Micke är så jäkla klumpigt i bland när han pratar.

Härom dagen var vi ute och gick. Då klämmer han ur sig.
"gud vad jag längtar tills nästa vinter, för då ska jag göra en polisfällning på dig igen. Du kommer fan inte ha ett enda revben helt"

En annan dag i veckan så skulle vi tävla upp för trappen.
"Sisten in i duschen är en skit" säger jag.
"Akta dig då för jag kommer kasta ner dig för trappen" skriker Micke.

Och så idag. Eftersom jag har sträckt mig i magen så gör det ont när jag använder vänster arm så ber jag Micke om hjälp med att få av mig en av tröjorna.
Du säger han " Då får du fan betala"

Tänk om "fel" människa hör dig Micke, dom skulle kunna tro att du är dum mot mig på riktigt.

Ikväll är det bigest looser och min älskade Ralf. Han får flytta hit om man vill. Han är så himla söt.

Jag jag inte få nån kommentar på den här bloggen då???
Snälla.

4 kommentarer:

  1. Fin bild :) Tror ni och Jennie V Karlsson leker samma lek :D

    SvaraRadera
  2. Hihi... kul bild!! FÖrstår att det börjar dra ihop sig för nedsläpp snart... önskar er all lycka!!
    Kram

    SvaraRadera