fredag 6 augusti 2010

Är det dags att ta farväl?



Lillvargen kommer lämna mig i morgon. Då är mitt mission slutfört. Jag trodde inte att jag skulle kunna fasta för en liten parvel så fort, man hon är så gó. I går kväll när vi skulle sova.. kröp hon in under täcket och la sig tätt in till med huvudet på kudden... sen vände hon sig om och gav mig några pussar. Mitt hjärta skenade.. vilken tjej! Vi har gjort allting tillsammans i flera dagar, åkt bil, hämtat posten, ätit,sovit, busat, sovit, åkt i driven på dinken, varit och hälsat på mormor, matat karninerna, jobbat. I morse kom hon till och med in i duschen=)
Jag är så stolt över katterna, dom har också dragit sitt strå till stacken för att det ska funka. Dom har varit jätte snälla.. Lovis har mest hållt sig i bakrunden... hon gav Lycky en lavett första kvällen bara för att visa att mig muckar du inte med. Sen dess har lycky hängt med Sacha....som tog uppdraget på största allvar.. Men hon trodde det gick ut på "Lycky ska bli en katt" Hon fångade in råttor som hon stolt visade för lilltjejen... visade skönaste sovplatserna... hon har varit en förstående ung dam som har låtit lycky skällt på henne... dom två har oftast varit nära varandra...
Hur som haver, i morgon flyttar nog lucky... det gör ont. Jag hoppas verkligen att hon får det bästa hemmet...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar