söndag 1 augusti 2010

I dag ra.

Du heter:
sofia

Smeknamn:
fia

Låt som när du är ledsen sörjer till?
mama im coming home.

Beroende av:
Kaffe. djur.

Vad tror folk om dig?
En massa säkert.

Stämmer det?
??.

Vad får du oftast komplimanger för?
MIn katt Lovis.

Hur imponerar man på dig?
Med mycket humor, en snygg kropp, ytligt?

Brukar du skratta för dig själv?
Ja, väldigt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

"jag tvättar nu, men kom du"

Var bor du?
Borlänge

Trivs du där?
Mycket.

Har du haft sex idag:
Nej.

Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer.

Vem ringde du senast?
Mormor

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Hemligt.

Antal timmar sömn inatt:
8kanske.

Sov du ensam:
Nej. Sofia sov över i soffan=)

Brukar du komma i tid:
Alltid, oftast långt före.

Hur känner du dig nu:
Låg och trött.

Vanligaste färg på dina kläder:
Grå.

Vad tycker du om fötter:
Dom är rätt bra, söta små....väldoftande.

Vad saknar du:
Mamma och en hund.


Favorit dryck på morgonen:
Kaffe!!

När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt 12.

Är du blyg:
Nej det tycker jag inte men jag kan vara väldigt reserverande.

Sysslar du med någon idrott:
Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på.... att kärlek växer sig fram.

Har du spytt offentligt:
Japp.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ligga.

Är du nöjd med ditt liv:
Oftast.

Är du bortskämd:
Tycker jag inte.

Vad gör du i morgon:
Kommer nog sova en hel del.

Vad är det värsta du vet:
Att såra någon. Eller tro att jag har cancer.

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Har bra vänner ja.

Vad är det finaste du fått:
Fick en ring av min mamma..

En speciell dag du minns:
6januari

Du samlar på:
Garn, tyg.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen.

När grät du senast:
1 timme sen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Vet inte.

Vill du gifta dig:
Spelar ingen roll.

Vill du ha barn:
Ja!

Är du musikalisk:
Ja.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:
Skulle man nog kunna säga.

Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Ja.

Biter du på naglarna:
Nä...äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar