söndag 22 augusti 2010

Söndagstankar

Här sitter jag med min kopp kaffe.
I går hade jag en lugn och skön dag med alla nära och kära.
Mormor skulle på partaj i går och jag var dit och gjorde henne fin. Jag har världens snyggaste mormor! Hoppas hon fick en kul kväll.
Sen åkte jag vidare till Sanna och Jon och tacos!!!!!!!!!!! Mmmm..

Har sovit länge och skönt i natt med en Liten lovis bredvid mig.

I dag ra? Vet icke... golvet fortfarnade inte torkat=( Hihi...

I morgon ra? Mmmm....ska till Falun.. och så måste jag ringa och beställa tilll hos veterinären åt Fnasket...Då hon har ett sår i "pannan" som bara blir större och större....ordet SKABB Poppar upp i huvudet. RÄVSKABB!!! Vad tror ni....?

3 kommentarer:

  1. Hej såg att min katt har nått liknande på precis samma ställe, vad var det din katt hade?

    SvaraRadera
  2. Det gick bort av sig själv. säkert djurbett.

    SvaraRadera
  3. Tack för svaret =)

    SvaraRadera