fredag 20 augusti 2010

Skynda sig...telia

Mitt internet, mitt älskade rövtelia, HÖR OCH HÄPNA! Det fungerar inte så bra alls... IGEN! Återigen har jag setat i en telefonkö till Telia och en monotom röst i andra ändan har sagt..."Du har plats 27, var god vänta" Morr morr.... 3-5 dagar skulle det ta att ordna... jag tippar på att det kommer ta minst 15 dagar. Arg på Telia, JAG? Lite...

Annars då... ja...jag har haft någon MAGINFLUENSA och inte fått behållt så mycket näring i min kropp på över en vecka... i går sov jag middag 3 timmar ändå gick jag och la mig vid halv elva för jag var så trött... Men i dag är jag frisk...mmm... frisk tjej jag.

Ska åka en sväng till mormor på eftermiddagen... och i kväll? Tja... Kanske blir tacos med Sanna och Jon.
Sitter och dricker kaffe nu, i dag ska jag torka av golvet har jag bestämt... måste göra det...

PÅ måndag är jag arbetslös... för första gången i mitt liv är jag arbetslös och ska skriva in mig på arbetsförmedlingen... Känns konstigt. Men men..
Vad vill jag jobba med?

Jag håller på och stickar upp ett lager, men det går segt.. jag ska stå på julmarknad 5 dec...det ska bli så mysigt.. LÄngtar..

Mmmm....nu ra!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar