söndag 8 augusti 2010

Ont i fingret och det bränner i arslet.

I går hade vi möhippa för Anna som ska sytå fru i september.
Vi samlades hemma hos mig och inväntade Anna som skulle komma åkades på sin första motorcykeltur. Vi fikade och Anna fick en helkroppsmassage av mig, Åkte vidare till bowling och Broken Dreams.. det var en rolig och mysig dag/kväll. Tror och hoppas att den blivade bruden också tyckte det.

I går när jag varit och handlat så bar Hulken Fia den tunga matkassen med ett finger till bilen, det gick bra, men när hon skulle slänga in påsen i bilen så fastande påsjäveln i handbromsen och fingret vreds urled...gah..PLÅGA... det hoppade tillbaka på någon sekund och smärtan avtog nästan helt... så massage och bowligen gick ändå bra med mitt sargade finger- IDAG, INTE BRA!! Det är svullet och går knappt att böjja.... Broken Dreams innäbär kryddad mat, och för en liten magkatarr mage- IDAG- INTE BRA! Behöver inte förklara mer än så.... hihi...
Men jag gillar ändå fysisk smärta, hellre det än psykisk...

I dag ra?? FOTOSESSION!!!!!! Whohooo!! Har inte bestämt mig för kläder än men har tänkt ha med mig ett garnnystan och stickor i alla fall....hum...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar