fredag 13 augusti 2010

Magsjuka.

Ja så kan man skriva upp det på meritlistan. Jag har haft/har min första magsjuka. Det är inte så himla kul, men jag är på bättringsvägen nu då konsistens "vatten" har nu blivit till "löstpotatismos". Herregud vilket jävla skitande det har varit!! Är glad och tacksam över att jag inte behövt lagt av någon kaskadspya i alla fall.
Avlagen coca cola och blåbär snackar alla om. Jag försökte trots deras råd och fortsatte ett tag med min kaffediet... det är ju ändå vätska tänkte jag... urindrivade också... men ack...nu har jag cocacola här. Har även varit ut med min Sara Wedlundskropp i skogen och letat efter blåbär... Jag insåg ganska fort att skitandet har tagit ut sin makt, svettig och med skakiga ben satte jag mig i bilen ganska fort och åkte hem.. jag är svag.
Jag ska duscha snart... slå på en film... och hetsäta blåbär.
Detta är en perfekt bantningsform om det är någon som känner att dom vill gå ner något kilo. Kom till mig... jag bjuder på en luftburen magsjuka och en kram. Sen kommer ni få skita ur er ett par kilo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar