lördag 7 augusti 2010

Hundlös och byxlös

Då har lilla Lucky flyttat hem till sin flock. Blev tomt och tyst här hemma...
Hon kommr få det bra. Massa hundar och ungar att leka med, och två toppenvuxna som kommer fostra den lilla vargen=)

I morgon ska jag och mina vänner fotas=) Jippi... dagens i-landsproblem- Vad ska jag ha för kläder på mig!!!!

Idag mår jag ganska okej... Har insett att vissa saker måste man bara låta gå. LÅter tankarns snurra förbi utan att gå in i dem för mycket. Jag är bra.. jag är stark... man ska inte tänka för mycket... man blir tokig då.. Jag ska lyda en gammal kients råd.. han stod en dag och skrek i köket.- SOFFi!!!!!! SOFFIIIIII! När jag kommer dit, står han och pekar på diskmaskinen som är full med färdigdiskad disk, han pekar och säger men sin invandrarbrytning. -Soffi, GÖÖR! Han menade att jag skulle plocka ur diskmaskinen... lite chockad av hans kommando, så ställde jag mig och plockade ur diskmaskinen... i dag kan ingen annan än jag säga åt mig att -Soffi, GÖÖR!




SOFFI GÖÖR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar