onsdag 4 augusti 2010

Livets krydda-djur.

I går kom det hit en liten hundflicka. Hon ska bo här hos mig i några dagar för hennes matte ligger på sjukhus.. Verkligen synd om tanten men tur för mig..
Hon är verkligen en frisk fläkt i mitt liv nu.. Hon bajsade nyss på golvet men hon är lika söt ändå....bajsar jag på golvet är det ingen som tycker jag är söt.




I morse ringde dom från socialtjänsten och berättade att dom hade en liten flicka som skulle behöva ha lite hjälp varannan eller var tredje helg.. jag berättade att jag flyttat från mitt hus så det skulle kanske bli lite trångt i min lilla etta. Men socialtjänsten trodde ändå att det skulle vara bra efter att ha läst mina papper.
Så vi får se hur den här dagen slutar.... kanske kommer det hit en liten 4 åring och ska bo här med mig och katterna också=)
Finns det hjärterum, finns det stjärterum..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar