torsdag 7 april 2011

Big brother



Förlåt med men jag kommer skriva om bigbrother nu=)


Sara: En menlös brud som bara sitter där, frågesätter hur hon kunde komma med och vad hon har att bidra med.

Gurkan: Var kul och mysig i början. En rolig kommentar på två veckor "man dissar inte Gurkan och kebaben samtidigt" Börjar störa mig sjukt mycket på honom och hans Jalla jalla..... inte bra Gurkan.. Ut med dig.

Simon: Endast rolig när han är packad. Någon borde verkligen säga åt honom att fixa frisyren.

Martin: Fick lov att tänka vad han ens hette, det säger väl allt. Så jävla tråkig.

Annie: Är hon ens kvar? Ja det var hon, Ah just ja, ibland dyker hon upp i rutan studsandes eller ryckandes, en gång gjorde hon entre med att ge sig på ett försök med en volt som såklart misslyckades och hon hamnade på rygg. Hon tycker Patrik är en badboy!? Va fan?

Patrik: Peters kommentar är underbar. "han är som att äta vetemjöl det blir bara papp liksom" Mmm.... håller med, Papp Patrik!

Rondey: Usch usch usch vilken taskig och vidrig människa. Sopa med stor häng kuk som han stolt visar upp, själv känner jag avsky, Vem vill ha den i sig?

Sonia: Mmmmm henne gillar jag faktiskt. Micke hatar henne dock.

Christian: Honom vill jag leka med!!! Underbar människa. Han är fan bäst i världen.

Madde: Ja.... beige liksom.

Katarina: Men TYYYYYST! I en sekund snälla. Snälla dra upp byxorna du är faktiskt lärare.

Peter: Han gilla vi! Snygg och rolig.

På riktigt vi vill ha tillbaka Nicky!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar