fredag 15 april 2011

nyduschad

Idag är det lite personlfest... men jag är inte där. Jag valde att vara hemma för att jag hade mycket att fixa med i morgon, byta däck på bilen, fixa medicin åt kelda och åka till Mormor. Hade inte tid att vara bakis i morgon.
Så dyker Henke upp och jag frågar honom om han vill byta däck på min bil. Och som en skänk från ovan så sa han att han kunde det! Tack som fan. Han tvättade den också=)
Så snällt. Så nu har jag borlänges finaste bil.
Jag hade alltså kunnat vara med på festen ikväll... men behöver nog vara hemma och sortera mina tankar. För just nu känns allt så himla jobbigt.
Så in i helvete jobbigt!!!
Jag är helt slut som människa känns det som.
Hur mycket ska en flicka som jag står ut med. När ska jag få lugn och ro?
Jag mår inte bra nu.

Här är en bild på Henke som fixar med bilen


Det enda nyttiga jag har gjort i dag är att fixat naglarna i alla fall.
Blev ganska fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar