onsdag 27 april 2011

Dagen i går.

Hej på er.
I går var en jätte mysig dag med de bästa.
Sanna och Linda kom lagomt hit till morgonkaffet. (jag hade dock varit vaken länge och hunnit städat hela mitt lilla hus) Linda fick lov att åka hem och städa men sanna var kvar och vi pratade om allting. Hon hjälpte mig att få lite rätsida på vissa saker.
efter några timmar mötte vi upp micke på affären och vi handlade oss lite påskmat, då ingen av hos har ätit påskmat i år. Vi gjorde Jansson, korv, köttbullar och sill=) Påskmust till såklart.

Efter det så tog jag och sanna tag i mickes kalufs. Efter några år utan att borsta håret så såg det inte längre så fräscht ut.
Före:

Efter:


Sanna stannade kvar till åtta på kvällen, så mysigt att få vara med henne en hel dag. I dag ville hon inte komma för att hon var trött och slut=) Undrar varför!! Är jag så krävande=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar