fredag 8 april 2011

Inte tid

Jag har inte tid att åka och jobba i dag, jag är inne i ett virkstimm=)
Får fortsätta när jag kommer hem, virka och se på Big brother=)
Micke ska förmodligen ut ikväll och jag ska passa på att njuta av ensamheten. Det är nyttigt att vara själv i bland, jag behöver det. Fast när Micke inte är här fattas han mig. Vi har det så himla kul i hop. Självklar bråkar vi ibland men vi blir alltid sams.
Jag håler som sagt på och virkar, jag håller på med två filtar samtidigt, en med mormorsrutor och en randig av restgarner. Dom blir sååå fina.

Jag skulle vilja stadscampa=) Ta in på hotel och leva lite i lyx. Massage och behandlingar och massa god mat. Mina axlar värker lite och jag är i stort behov av massage!
Men sånt där kostar ju massa=(

I dag är en asbra dag. Hoppas ni mår bra där ute.
Ha en trevlig helg!

Åter till virknålen och garnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar