lördag 23 april 2011

Så trött

Solen suger ur energin i min kropp samtidigt som den fyller mig med energi och längtan efter mer.
Har jobbat hela dagen i dag, det gick bra och var roligt. NÄr jag kom hem väntade ett stort påskägg på mig=) Tack micke..
Jag gick ut en stund för att bättre på brännan...satt i 12 minuter och läste sen insåg jag att det ÄR FÖR VARMT!
Ojoj...
Får nog bli en blekfet fia i sommar=)

Jag är så trött att jag vill krypa ner i sängen nu. Klockan är 17 så det känns ju lite tidigt. Har satt på en kanna kaffe får se om det kan göra susen.
Lite kaffe och en dusch så är jag nog människa snart igen.
Kvällen blir nog att tillbringa på altanen men Rosie (vävstolen)
En lugn och skön lördag. I morgonkväll är det jobb igen=)

Ha en bra lördagskväll...påskafton i dag va?

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar