söndag 24 april 2011

Solar.

Jag är världens sämsta solare. Jag tycker det blir för varmt efter några minuter.
Men vill man vara fin får man lida pin=)
Ställde klockan på rigning klockan 9 i dag så jag skulle hinna med att få lite sol innan jag åkte till jobbet.

I går började jag väva på matta nr 3, vit och röd blir den. KOmmer vara snyggt till ett mörkt golv, eller en julmatta. Så himla kul att väva.

Jag är ledig tisdag och onsdag och jag är så sjukt sugen på att åka till stockholm och glida runt på massa fik... jag vill jag vill jag vill! Men inte själv.

Köpte en ny peeling som jag ska prova lite senare i dag. Hoppas den är bra. Och att den luktar gott. Fin förpackning i alla fall, och det är ju det viktigaste=)

1 kommentar:

  1. Håller med huvudsaken att det är en fin förpackning =)//Lisa

    SvaraRadera