fredag 1 april 2011

Fy fan vad skönt

Nu är jag ledig i 3 dagar=)!!
Underbart.

Helgen har inga planer, skulle vilja åka och titta till mitt hus som jag saknar mycket, ska ringa och höra om hyresgästerna är hemma. Så ska jag åka till mormor en sväng.
Ikväll blir det god mat och mys med mr love Lax står på menyn.
Vi är sånna riktiga pensionärer, vi pratar alvarligt om att försöka vara upp ända till tolv ikväll=) Det är riktigt länge för oss.
Pinsamt eller skönt?
SKÖNT!

Vill påpeka igen att staven ur tunga är ute! Det har ilat i en tand för mig ien vecka och trott att jag måste f en tid hos tandis, men när staven åkte ur försvann även ilningarna.=) Tjohooo!

Väntar nervöst med vad svaren från "underdesdoktorn" Drömde härom natten att jag fick svaret att jag hade canser.. Tina var med vid besöket hos doktorn i drömmen... Hon tittade besvärat på doktorn och frågade hur längde det där skulle hålla i sig då, du vet jag ska gifta mig nästa år och jag vill ju inte att en av mina tärnor ska ha tappat håret till dess på grund at stårbehandling... sa hon.

Jag vaknade och grinade.... var riktigt arg på Tina tills jag insåg att allt var en dröm=)

1 kommentar: