torsdag 21 april 2011

Långshyttan.

I går var jag och tittade till mitt hus. Känns alltid så bra att få åka och se att allt är i sin ordning. För jag är rädd om mitt hus. Jätte rädd om det och under dom åren jag bodde där vårdade jag det som mitt barn.
Och dom sköter det jätte bra, har verkligen haft tur med mina hyresgäster.
Tack till dom!

Min telefon har ljugit för mig, för enligt den ska det vara sol i dag, det är det icke! Jag ska dricka mitt morgonkaffe sen ska jag gå ut och sätta mig på altanen och väva, hoppas på lite sol till senare. Jag tror det kommer spricka upp.

Sen eventuellt en tur till mormor, har köpt lite påskgodis åt mormor och kelda.

NU ska jag kollaa runt på nätet lite sen VÄVA!
Kaffepannan är på så om någon vill komma på kaffe är det bara att komma=)

Jag har ett tips att komma med. Jag är en tvättoholic, jag älskar att tvätta! Jo det är sant, och jag har en fertish på garn och sköljmedel. Detta sköljmedel luktar så himla gott och är så bra. Pröva ni kommer bli nöjda.
Comfort sensations, stawberry & lily kiss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar