onsdag 20 juli 2011

Dagen i dag.

Hej hopp.
Det är väldigt varmt i dag. Så parasollet åkte upp=) Så fint blev det.
Håller på och kollar boende i stockholm över en natt, kommer nog bli "röda båen" eller "chapman" Jag och micka ska åka en tur till huvudstaden tror vi. Shoppa och fika och äta gott=) Mysigt.
Så vill jag ju till Ullared också=)

Micke kom med den bästa idéen i går att göra om lilla rummet uppe till en "Walk in closet"!!!!! Ah... jag nappade direkt.

I går kom svärmor förbi. Hon fick igång oss med att styra upp pysselrummet. Så nu är det nästan klart. Tack helena. Min "kristallkrona" Kom upp i hallen också. Så sjukt snyggt blev det. Så fick vi det diskat=)
Sen blev det fika till Allsång på skansen, för där skulle min kille uppträda. PETTER! Åh.. han är så bra. Men han bjöd bara på en låt och besvikelsen var stoooor...


Hoppas alla får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar