måndag 25 juli 2011

Somande,

Råkade visst sova lite middag från halv 7 till åtta på kvällen, känns inte som det smartaste jag gjort. Hur ska jag nu kunna sova ikväll=)?

Har haft en jätte lugn och mysig dag. Jag har sett på 3 filmer och virkat.
På förmiddagen städade jag ur tvättstugan, det var vidrigt där. Fy fan.
Så pass vidrigt att jag fick lov att spy efteråt.
Jäk.
Jag damsög och torkade golvet i köket och hallen också, diskade gjorde jag med. Bra där=)

Dagen har bjudit på både regn och sol. och ett tag satt jag ute och solade, drack kaffe och virkade. Sjukt mysigt.

Nu vill jag att Micke ska komma hem, han har jobbat hela dagen och efter jobbet så skulle han tävla. Men nu får det vara nog, nu får karlsloken ta och komma hem!

I morgon blir det storsten=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar