tisdag 19 juli 2011

Farbror squash.

Jag har haft den sjukaste drömmen ever.

Ja fy fan det är så sjukt.

Jag drömde på riktigt att jag av någon anledning skulle utbilda mig till sjuksköterska, under peace and love festivalen.
Jag skulle göra en analundersökning på en farbror.
Sjukt. Galenskap i tell you.
Så där står han på knäna på en stol och lutar sig mot ryggstödet, naken. Och jag trycker in en squash i röven på honom medan jag blir guidad av en sjuksköterska i mobiltelefonen.
Jag klarade uppgiften. Och nästa test var att ta något slags prov i arslet. Det var lätt, jag tog en tops och grötade runt i farbrodens röv. Fortfarande guidad i telefonen.
Farbroden är tjock och kort och naken. Framåtlutad över en stol.
Det är så sjukt.

Senare i drömmen bakade jag chokladmuffins med blåbär i.

Vad är det för fel på mig?
=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar