torsdag 14 juli 2011

Jag och syrran.

Vi fyllde år i går, jag fyllde 30 år och Sandra 19 år.
Det var bästa dagen på länge.
Dagen började med att jag fick frukost och paket av min älskade sambo på säng=)
Jag blev dock på dåligt humör när jag insåg att jag var fulast i världen.
Efter jag hade panikfärgat håret och rivit ur garderoben för att provat mina fula kläder så kändes det genast bättre. Men då låg vi efter i tidsschemat för dagen. För syster yster skulle hämtas vid tåget.
Vi dumpade Micke vid stationen för han fick lov att åka iväg en sväng till Blge sen åkte jag och Sandra hem och började förbereda inför kvällen.

Malin och hennes son kom först, vi fikade och snackade och jag fick jätte fina presenter av henne.
Sen kom Micke och hans pappa, strax efter det kom Lisa och Anders med avkommor. Efter det så rasslade det bara till så var det fullt hus här=) Vi var 17 stycken=) Vi fikade och fikade och fikade.... jag fick dom perfekta födelsedagspresenterna!!!
Jag fick kaffebryggare, vattenkokare och brödrost från obh nordica serien. En TRIMMER, trädgårdsverktyg, massa blommor, sängkläder, choklad, väggprydnad, pengar, blåbär och mattrasor, ljuslyktor, orkidéer, ett spel,kaffeburk och teburk, kaffe och ett par byxor, en korthållare. frappekit, ostar... helt perfekta saker. Jag är så lycklig!!
Jag blev så varm i kroppen när det kom så många för att fira min och Sandras födelsedag. Tack till alla som kom och hörde av er. I love you.

Här kommer lite bilder.
Finaste systern!!!


Bästa vännen.

Svärfar


Minna var yngst på festen!





"min dräng hade också en dräng" Sanna och Micke fixar i köket.

Presentöppning och i fucking love it!!


Svärmor

Presenter


Sambon


Varför gör jag alltid så där?

Linda serverade alla som ville ha och inte ville ha frappe.

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen lite i efterskott Fia!!
    Hoppas att allt är bra med dig =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Emma!
    Allt ät bra med mig hoppas det är bra med dig och familjen.
    KRAM!

    SvaraRadera