söndag 31 juli 2011

Jag fixar jag.

Borta bra med hemma bäst.
Jo visst är det så. Att få sova i sin egna säng med båda kattenra hemma r det bästa Hur underbart det än kan vara tt få komma iväg några timmar så är det ändå bäst hemma tycker jag.
Micke är och spelar golf och jag försöker underhålla mig själv.. vilket faktiskt är svårt när jag inte har tv! Gud vad handikappad jag blir utan tv. Visst inte att tv hade en sån stor del i mitt liv=)

Klockan är starx efter 12 och jag har gjort massor.
Ätit frukost. Diskat, Tvättat, burit upp ren tvätt, plockat upp grejerna vi köpte på ikea och valbo, solat(lite) Försökt fått någon ordning med mina kläder. (måste få tag på en ny byrå)druckit kaffe, vattnat blommorna ute och inne. och nu ska jag gå och handla.

Sa jag att jag är nog lite mer av en "hösttjej" Jag tror jag storknar i den här hettan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar