måndag 18 juli 2011

Jahapp då var det semester.

Det regnar ute.... känns skönt. Då kan van vara inne och slappa med gott samvete,
Men jag har lite öronvärk som gnager. Inte bli sjuk nu till semestern.
Idag har jag virkat lite... har planer på att kanske börja röja lite i pysselrummet.
Men vi får se...=)

Micke och Lovis ligger och ligger i soffan, Micke försöker dölja att han slumrar till hela tiden, fråga mig inte varför.

Som sagt nu har jag semester och jag har massor att göra här hemma. Tre rum som skall målas om och fixas till, träd som ska sågar till och flera land som skall göras fina.
Det känns bra att få vara hemma och göra klart. Så har jag ju förådet kvar i borlänge som skall tömmas.....

Nu ska jag göra mig en kopp gokaffe med hasselnötsmak=)Mums... kanske blir jag lite piggare av det och drar i gång med pysselrummet.

Hoppas alla har en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar