söndag 24 juli 2011

en vecka, två kvar.

En vecka går väldigt fort när man inte har någonting planerat=)
Nu har jag två veckor kvar av semestern. Och jag har inget planerat då heller, så tiden kommer bara rusa väg.
Snart är man tillbaka på jobbet..

Jag ska summera veckan som har varit... jag har... hälsat på mormor, sovit, virkat, sett på film, plockat blåbär, varit på bröllopsfest, träffat Helena, varit i säterdalen. Ja, blev inte mer än så...

Just nu sitter jag och dricker en kopp gokaffe. Och funderar på vad jag ska hitta på idag. Jag har inga kanaler på tv:n sen två dagar tillbaka. Något är fel men boxer säger att dom har då inga störningar minsann. Jag är arg på boxer just nu.
Micke är och jobbar och efter jobbet skulle han spela golf så jag får nog räkna med att försöka sysselsätta mig till kvällen.
Lönen kommer om några dagar så några stora utsvävningar kan det inte bli i dag...
Så vad ska jag hitta på!!!????

Ska jag ta mig ner i snuskkällaren och ta tag i den där städningen? Boooring.
Ska jag knyta mattfransen på min sista matta och beställa mer varp?
Eller ska jag rota igenom Mickes filmer och slå ner röven i soffan och virka och se på film?
En promenad?
Vi får se=)

Jag är i alla fall sjukt dålig på att inte göra någonting.=)
Ha en bra dag gott folk.

kramar till alla.
Kärlek till en=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar