onsdag 6 juli 2011

Slår på stora trumman.

Hallååååååååå!

Hör ni mig?!!!!!!!!!!!!

På onsdag fyller jag år. 30 år!!!!
Mycket kommer hända detta år.=)

Så här är det.
Eftersom jag inte dricker längre så låter en nykter fest i de flestas öron lamslagen och tråkig. Det blir varken bangyjump eller fest eller något annat pinsamt eller jobbigt.
Men jag slår på grillen mot kvällningen och slänger in lite klyftpotatis i ugnen. Fyller kylen med läskeblask och laddar kaffebryggaren. Så om ni vill, känn inget krav!! Så får ni gärna titta förbi på lite grillning. Ni kommer i så fall få trängas bland flyttkartonger och målarfärgsburkar och förmodligen kommer ni få äta med händerna på golvet.
För Mickes skull så är det bäst att ni tar med er ett paket till mig så Micke slipper trösta mig när ni har åkt för att jag inte fick några paket. Mmmm sa hon att hon fylde 30 år eller 3 år tänker ni nu... Ibland så vet jag faktiskt inte ens själv. Ofta känner jag mig närmare 3 än 30 år=)

Hur som helst. Ni är väldigt välkommmna men det är INGET TVÅNG!

Så, det var bara det.
Kram fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar