söndag 28 augusti 2011

I går var det loppis..




....och jag sålde ingenting!
Det är tråkigt. Folk köper inte hemstickat.
Men det var en jätte trevlig dag ändå. Jag fick ju träffa svärmor, Mickes Bror och tjej och lillknodd.. och Mickes mormor=)
Det var strålade väder.. lite för varmt för min smak dock=)
Lisa och Anders med avkommor kom förbi också, jippi!! Så kul att träffa dom med.
Vi gick och kikade på de andras loppisar en liten stund.
När det var dags att packa ihop så fick värsta väskan!!! Jag fick den av mickes mormor, så himla brakfin!
Så fick vi en babysitter och en annan grej till våran avkomma, årgång 2012=)
Så det blev en bra förtjänst i alla fall=) Hihi...


Snyggaste väskan ever!



Efter en dag i Gustafs så åkte jag till min mormor och till världens finaste hund.
Åh vad jag har saknat Kelda!



Jag tycker om den här tanten.

Det var en riktigt bra och mysig dag i går.
Jag tycker verkligen om mickes släkt och det är väl tur det=)
Att få träffa mormor när hon är på bra humör är det bästa.
Och att få kramas och busa med kelda är livskvalité.
Dagen avslutades i soffan med chips till serien Shield med Min grymma sambo.
Lycka!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar