fredag 12 augusti 2011

Min klänning.


I går efter jobbet så skulle jag gå en stund på stan för att hitta mig en höstjacka, och en som jag även kan ha på min skogsäventyr. Men jag kom hem med en asläcker klänning i stället.
Den hade kostat 699 och nu kostade den 349=) Jag lider ju av kraftig beslutsångest och det får alla som umgås med mig erfara=) Igår var det Linns tur. När ska jag ha en klänning? Jag som bara är hemma eller på jobbet? Men hon fick mig att köpa klänningen i alla fall=)Vi var och fikade och strosade i affärer. Sjukt mysigt.
Jag svansade runt i den hela kvällen i går. Den är så fin, den är liksom så "Fia".


Ah det är höst på gång. Ni känner det.
Jag älskar det!!!

Fast kanske den hade kunnat vänta i några dagar då jag ska ut på "vargylning" i helgen. Sova i tält och nattvandra, och sitta och lyssna..=) Bäst att packa med varma kläder.
Det är avslappning för själen det. Att få vara i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar