fredag 5 augusti 2011

Sjuk.

Igår blev Micke frisk, i dag blev jag sjuk....
Och vi som skulle åka till Furuvik i dag=(
Haft en jätte jobbig natt men huvudvärk, feber och halsont. Usch...
Micke gick till affären direkt när han vaknade i morse och köpte värktabletter och halstabletter. Sen väckte han mig och gav dom till mig. Är han inte världens snällaste!!!
Jag sov till 14 i dag. Ojoj...då var Mickes pappa här=)Han bjöd på wienerbröd och lagade parasollet.
Snällt=)

Nu när alvedonen har kickat in så känner jag mig skaplig, vi har varit upp till affären och hyrt en film, pastagratängen står i ugnen. Så det bli att äta sen blir det krypa upp bredvid Micke och se på film. Vi hyrde "Boy A"

I morgon måste jag vara frisk, har sett fram i mot i morgon länge. För då ska jag träffa lillasyster och vi ska åka till Insjön och hälsa på min mosters nya lilla valp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar