onsdag 31 augusti 2011

Mardröm.

Ah fy satan vilken mardröm jag har drömt i natt.
Jag drömde att jag var på någon tillställning. Jag var skithungrig.
Till min glädje så skulle det bjudas på mat och inte vilken mat som helst utan Matens rolls royce. Vi snackar Isterband och stuvad potatis!!!
Underbart.
Jag möter kocken vid ett tillfälle i drömmen och ser att han är stressad och panikslagen. Snäll och omtänksam som jag är så frågar jag mannen vad som står på.
Han berättar att det kommit fler folk på tillställningen än vad han och hans team räknat med så maten kommer inte att räcka.
Nu är det min tur att få panik i drömmen. Vadå inte räcka?!
Jag är hungrig. Jag behöver mitt ister.
Då är det något ljushuvud som säger att: "Vi får dela broderligt." Subba! tänker jag.

Hur som helst så slutar drömmen med att alla förutom jag får ett halvt isterband, jag får ett helt....alla nöjda och glada.

Mycket, MYCKET sjuk dröm......
Men en sak är då säker, jag älskar mitt isterband=)
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar