onsdag 31 augusti 2011

Strykbrädan?


Jag och Micke har ett problem, eller vi ha olika åsikter om en sak.
VAR MAN FÖRVARAR STRYKBRÄDAN!?
I min värld så är det ju självklart att man förvarar den i städskåpet.
I Mickes värd tar den bara onödigt stor plats där och skall stå i ett syrum, alternativ pysselrum... Jag vill inte ha en ful strykbräda i mitt pysselrum inte...

Jag är sjukt dålig på att ge mig när jag VET att jag har rätt.
Så ni ska få bära hundhuvudet och berätta var den ska stå.
Vart?

I går när micke öppnade städskåpet så suckade han:
" Jaha, nu står det TVÅ stykbrädor här" Hihihihi...Konstigt.


Vart har ni era???

2 kommentarer:

  1. Städskåpet så klart, skulle kunna tänka mig att ha den i en tvättstuga om jag hade en. /LisaP

    SvaraRadera
  2. Jag har min inne i min stora garderob. Mamma i sitt syrum/vika-tvätt rum.. Städskåpet får de väl inte plats i när man har dammsugare, mopp å sånt där?

    SvaraRadera