fredag 12 augusti 2011

Tandläkare. Micke inlurad.


Mohahahhaaaa.....

Jag är allt annat än kaxig när jag ska till tandläkaren.
Idag höll jag på att svimma när jag klev ur bilen utanför tandläkaren.=) Tönt Fia!

Men dom är verkligen asgrymma på INSJÖNS TANDHÄLSA!!!!
Jag hade inga hål=)

När jag var kvar så lurade vi in Micke=) Vi verkligen lurade in honom.
När jag var klar frågade jag micke om han inte skulle passa på att boka en tid, han har ju inte varit på undersökning på 9 år. Han kom såklart med en massa övertygande bortförklaringar=)
Den helt gudomliga tandläkaren fattade direkt vad det handlade om. Hon frågade om hon "inte lite snabbt skulle bra ta några röntgenplåtar nu på en gång" så han fick veta om han hade hål i alla fall. Jaja... sa en svettig Micke.
När han väl ligger i stolen med slang in munnen och haklapp så säger hon "ska vi inte göra det här ordentligt på en gång då" Hahahaha... vad ska Micke göra? Han kan ju inte ens svara när han sitter där med tuss och slang i munnen!!!
Mohahahaha....

Så nu är vi rena och fina i våra munnar. Och inga hål hade någon av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar