torsdag 1 september 2011

SMULAN!

I natt drömde jag om min gamla ponny som jag hade när jag var liten. Jag drömde att vi var ute i skogen i leksand. Hon var så fin Smulan. Hon hette egentligen Good enough.
Jag ångrade att jag sålde henne. Men jag red omkull på en annan häst jag hade och blev rädd för hästar. Så båda blev sålda.
Jag längtar massor efter tiden som hästtjej... drömmer ofta om hästar. Att jag rider och pysslar med dom.
När jag blir stor ska jag skaffa häst igen. Då ska jag skaffa hästgård.
När jag blir stor...

I dag har jag friskskrivit mig så i morgon och i helgen blir det jobb igen.
Känner mig inte helt återställd men jag har inte råd att vara hemma längre.
Jag är i alla fall feberfri och så.. det är den här satans ryggen som krånglar då och då.
I går hade jag inte ont på hela dagen... i dag har jag haft lite ont... men inte lika mycket. Ska smörja med linement och värma vetekudde ikväll... Pyssla om mig lite=)

I går kom Jennie förbi på en kaffe. Hon hade en påse med sig full med mamma kläder. Tjohoooo.... så nu sitter jag i ett par assköna byxor. Tack snälla Jennie!

Och i dag kom Sarah förbi med paket!!! Jo sant! Fick försenade 30 års presenter! Fick 6 jätte fina koppar (vita med blommor på) Och en "välkommen skylt" att sätta på dörren och en till skylt som man kan sätta fast meddelanden på=) Tack snälla Sarah.
Presenter två dagar i rad!! Lycka.
Jag har så fina vänner jag. Önskar att man kunde träffas oftare bara.=)

Jag sitter i soffan nu... vilar. Micke är i köket och lagar mat.

Jag ska sticka lite nu...
Känns bra att jobba i morgon igen, jag längtar faktiskt till mitt jobb.


1 kommentar:

  1. Gott att du har det gott. Jag vill träffa din man, såklart. O dig så klart! Ha ha. Älska o njut! Kram

    SvaraRadera