lördag 17 september 2011

Sol ute sol i sinne.

Vilket vackert väder det är ute. Lagom varmt, lagom soligt, lagom höstigt, mellanmjölk liksom.
Jag gillar när det är mellanmjölk i livet.

Har tagit en tur till hedemora i dag på förmiddagen. Gjort lite ärenden. Känns vuxet.
Nu ska jag brygga mig en kopp kaffe och sen ska jag plocka undan lite. Köpte ett winerbröd i hedemora som jag skulle ha till kaffet med det klämde jag i mig i bilen hem.
Så det får bli en slät kopp kaffe=)

I går kväll var jag och Mike ut och åt, vi skulle äta på en restaurang i Hedemora men det var fullt så det fick bli pizza i stället. Ingen av oss klagade på det.
Mysigt att komma ut och äta. Kul att få klä upp sig och göra sig lite fin.


2 kommentarer:

  1. Fan va snyggt med dreads! Klär dig verkligen. Jag vill också. Har alltid velat men aldrig vågat. Konstigt nog.

    SvaraRadera
  2. Snyggaste tjejen!!! //mike

    SvaraRadera