fredag 30 september 2011

Vecka 21

Midjan är nu ett minne blott=)




Jag har inte fått några cravings, inte speciellt ont, inget illamående, har inte blivit så stor än, känner mig rörlig, fysiskt sett så har jag en bra graviditet hittils.
Men psykiskt.... hahah.... jag grinar så gott som varje dag. Och jag grinar inte i vanliga fall. Mitt psyke spelar mig ett spratt och jag känner inte igen mig själv. jag blir arg och ledsen för småsaker.
Ena sekunden glad andra självmordsbenägen nästan.
Ena sekunden känner jag mig vackrast i världen andra skäms jag för att visa mig bland folk.
Hoppas våran bäbis mår bra där inne.

3 kommentarer:

  1. du är vacker o jag önskar dig lycka till! /maria f

    SvaraRadera
  2. ååå FIA!!!!!!!!!!!! Du e så fin!!!!

    SvaraRadera
  3. Du är jätte fin Fia! / Kram Malin

    SvaraRadera