fredag 23 september 2011

Fredag motherfucker.


Har jobbat klart för veckan och nyss avnjutit en plankstek. Ska väl ta fram stickningen efter jag duschat. Blir en kväll som alla andra i soffan.
I morgon är vi hembjudna till Lisa och Anders på lite mat. Det tycker jag är roligt.
Innan vi ska dit så ska vi åka och träffa Sanna och Jon. Dricka lite kaffe och snacka skit=) Och så ska jag hämta det jag beställt från Oriflame. Tjihiii..
Efter middagen så ska vi åka till Kriztin och hämta en spjälsäng som vi ska köpa.
Blir en fullspäckat dag. Kanske så ska jag försöka hinna med och åka och hälsa på Kelda och mormor också så får jag hela söndagen fri.
Vi får se.

Ha en bra helg alla läsare.

2 kommentarer:

  1. Ha en riktigt skön helg. Hur är det med magen? Hur mycket tar du för ett par
    Raggsocker? Skulle haft till lillen. / Kram Malin.

    SvaraRadera
  2. Hej malin, Hoppas du får en fin helg också.
    50 kr tar jag för ett par barnraggsockor=)

    SvaraRadera