onsdag 21 september 2011

Vart är dom.

Gah... jag står och tittar ner... det enda jag ser är en mage... en mage som är min... men jag känner inte igen den.. den är stor och rund med en navel som börjar puta ut. Jag försöker se mina fötter.... jag får lov att luta mig framåt för att se dom.
Svängt.
Jag tycker och har alltid tyckt att gravida kvinnor är så sjukt vackra. De ser så harmoniska och lugna ut...
Jag känner mig allt annat än vacker. =) Jag känner mig HUGE!!!
Som en säl liksom, med ett litet huvud och en stor kropp och sen små pytte fötter.
Ni kan kalla mig sälen om ni vill.
Jag har gått upp ca: 5kilo.... det tog mig 12 år att gå upp 2 kilo efter min mage brakade sönder på gymnasiet. Nu har jag gått upp 5 kilo på fyra månader!
Hihi...

En på mitt jobb gjorde min dag i dag.
Jag kommer in i lokalen och då säger personen:
" vad fiin du är fia"
"är jag?" Svarar jag..
"ja" säger personen...
Jag blev så glad=)
Man borde ge varandra komplimanger oftare när man vet hur mycket det kan göra.
Det behöver ju inte betyda att man vill ligga med personen bara för att man säger något snällt.
=)

Så här delar jag ut lite komplimanger.


Syrran: Du är den mest omtänksammaste människa jag vet. Du bryr dig om alla. Jag och Micke älskar dig.

Sanna: Vackraste, snällaste vännen! Utan dig är jag halv.


Mina jobbkamrater: NI är trygga att jobba med. Jag är stolt över att få jobba i ett sånt professionellt gäng. Ni är så kunniga, snälla och bra.

Micke: Du är en sån himla spännande kille. Snygg och rolig. OCH DIG VILL JAG LIGGA MED=)

Nu orkar jag inte mer....=)
Puss på er.

2 kommentarer:

  1. Grymt skrivet Fi! Blir så glad av att läsa dina inlägg, funderingar och påståenden! Du är så söt! :) kram

    SvaraRadera
  2. Så söt du är syster <3

    love you too

    SvaraRadera