fredag 9 september 2011

Helgen kom!!

Åh jag ska njuta av denna fredag, suga ut varje sekund. För jag har en mysig helg framför mig.
I morgon ska jag åka till Borlänge och dricka morgonkaffe med Sanna och Jon. Sen ska jag till kupolen och hämta ut medicin åt Kelda och köpa mig en ny underlagskräm som Micka ska betala=) Jippi...=)
Sen ska jag gå på dala sy festival! Åh vad jag längtar.
När den är klar ska jag hämta upp syster med hund, vi ska ha en myskväll med Tacos!

PÅ söndag far vi till Djurås och jag ska tillbringa en heldag med Kelda. Mormor ska åka till grövelsjön så Kelda behöver sällskap. Jag längtar efter min Kelda.
Det var helgen det.

Just nu så har jag en bulldeg på jäsning..
I går bakade jag kakor och i förrgår gjorde jag äppelpaj... va fan håller på och hända med mig?

Ikväll ska jag och karlsoken äta ungrostade rotfrukter, fläskkotlett, kall sås och vitlöksmör=) Mmmmm efterrätten består av ostkrokar.
Sen blir det mys till favirotserien Shield om jag känner oss rätt.
För att göra kvällen fulländad så ska jag väl låta Micke få kliva på till kvällen också=) En sån perfekt flickvän som man är. Allt för husfridens skull.
=)
Bullar, mat, ostkrokar och ligga.... Micke ska inte klaga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar