söndag 4 september 2011

Spökerier.

Det går spöken i min rygg/sida.
I fredags när jag jobbade fick jag så vansinnighet ont i sidan..under revbenet liksom... ett ställe som är lika storlek som en femkrona... så strålar det ut åt ryggen och framåt magen.
Jag ville bara lägga mig ner och grina... det gjorde så satans ont.
Jag visste att jag skulle jobba i 13 timmar dagen efter och jag tyckte allt kändes så jobbigt.... allting.
I går....INGEN SMÄRTA! Eller ja, pytte lite men det räknas inte.
Min rygg har krånglat i 17 dagar nu... när jag får ont så gör det så himla ont och så känner jag inte ens av det emellanåt. Vad kan det vara?

Skulle ringa i måndags till någon typ av människa med lincens och rådfråga med honom... men då gjorde det ju inte ont... så jag ringde inte. På tisdagen gjorde det ont igen....

Äsch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar