måndag 19 september 2011

Fiaväder.

I morse vid 5:tiden ville lillmissen alias "fnasket" ut. Jag gick ner och skulle släppa ut henne så klart. Men hon stannade förskräckt i dörren, det regnade så mycket att hon inte ville ut.
Jag gick upp och la mig och somnade snabbt om, en liten stund senare kom hon upp igen. Skrek och levde om. Jag gick upp igen.... denna gången skulle hon ha mat... hon blev väl så där panikhungrig...=) Känner faktiskt igen den känslan.=)
Hum....

Där rök min sovmorgon=)
Låg och drog mig lite i sängen och Mike gick ner och fixade kaffe. Kaffe på sängen är melodin.

Jag ska snart åka i väg och jobba. Hade gärna varit hemma i dag och pysslat och myst med tända ljus och te. Men men....

I morgon ska jag besikta bilen. Hoppas den går igenom utan problem...
Den borde göra det. Den ser liksom hel ut... låter inte konstigt... eller krånglar på något vis...

Nästa månad blir det en Ullaredsresa. Baske mig. Jag längtar... massa som skall köpas. Vill ni lämna bidrag så är det bara att lägga pengar i postlådan.

Ha en bra dag! Mys i regnet nu=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar